Moderní přístroj BioBeam skvěle působí na bolest kolen. Ohlasy zákazníků to jen potvrzují

21.12.2013 18:03

Majitelé přístroje BioBeam 940, který je založen na bázi světelné terapie a pomáhá zejména regeneraci velkých kloubů (tedy i kolen), si ho podle veskrze pozitivních recenzí nemohou vynachválit. Výslovně se hodí také k léčbě degenerativních onemocnění chrupavek, mezi které patří také chondropatie či chondromalacie pately. 

Přístroj BioBeam 940 je poměrně drahý (výhodná, časově omezená nabídka za 5.559 Kč), na druhou stranu dokáže prakticky plně obstarat komplexní funkce fototerapie infračerveným světlem. Na tyto terapie je jinak třeba docházet do rehabilitačních center a bezplatné jsou pouze po omezenou dobu na předpis lékaře. 

Velkou výhodou BioBeam 940 tak je skutečnost, že jeho blahodárných účinků můžete využívat třeba několikrát denně po neomezenou dobu. Samozřejmě ho může využívat i více osob, takže není od věci se na něj třeba i složit. 

Ohlasy majitelů a uživatelů lampy BioBeam 940:

"Odpovídám na Váš dotaz ohledně BioBeamu. Výrobek jsem zakoupila pro svého tatínka. Na internetu jsem si přečetla, že s ním mají uživatelé dobré zkušenosti. Tatínka trápí bolest kloubů na rukou, rameno a koleno. Po Vánocích si hned začal svítit 2x denně. Výsledky se nedostavily hned, ale po dvou dnech přestaly bolesti rukou. Po týdnu už dal ruku na volant, to ho přestalo trápit rameno. Teď vždy, když se mění počasí a víc ho bolí klouby, hned si začne svítit a říká, že je to lepší."

"Lampa BioBeam 940 mně velmi pomohla při doléčování poúrazového stavu kolenního kloubu a plně doporučuji její využití pro všechny, kteří mají podobný typ problémů."

"Dobrý den, co se týče objednávky zboží bylo zakoupeno pro dědu - 1943 ročník narození a BioBeam 940 mu byl doporučen jeho vrstevníkem díky jeho kladným účinkům na zdraví. Konkrétně děda měl problém s kolenem resp. hybností, dle vyjádření cítil v koleni pomyslné "zrnko písku" - to zmizelo po cca 2-3 dnech používání a zároveň s tímto se celkově zlepšila hybnost kolene. Tudíž k BioBeamu mohu poskytnout pouze pozitivní názory i přes jeho cenu."

"Zdravím. BioBeam 940 jsem objednal jsem pro taťku, přál si to. BioBeam 940 používá skoro denně na ramenní kloub. Mamka občas na kotník. A je velmi spokojený, nelituje koupě. Říkal, že ho rameno přestává bolet."

"Dobrý den, jsme velice spokojeni s přístrojem Biobeam 940, používám ho denně já, můj syn, který je po těžkém úrazu, i manžel. Pomáhá nám od bolesti kloubů, zad, křečových žil a popraskaných žilek na nohou."

"Bio Beam 940 užívám pravidelně a postupně mně zbavuje mých problémů hlavně s bolavým kolenem a šlachami. Hodnotím jej kladně a doporučuji."

"Vážení, v březnu 2006 jsem si zakoupila přístroj Biobeam 940. Chtěla bych vám poděkovat za tento přístroj, který mi velmi pomohl. Léčím se na coxarthrosis III. Stupně kyčelního kloubu a coxarthrosis II. stupně obou kolenních kloubů. Tyto potíže již trvají skoro 10 let. Nyní používám Biobeam 2x denně po 20 minutách a bolesti se snížily natolik, že mohu jezdit na kole a chodit o jedné holi. Biobeam mi pomáhá při jakékoliv bolesti z námahy (např. při mytí oken bolest ramene). Bolavé místo osvítím 10 minut a bolest mizí. Doufám, že mne Biobeam zachrání od výměny kyčelního kloubu. Zatím tomu tak vše nasvědčuje."

"Dobrý den. Jsem velice potěšena že vám mohu tento dopis psát. Již dlouho jsem trpěla nesnesitelnou bolestí pravého kolene (mám artrózu), která se neustále stupňovala, až jsem nebyla schopna se téměř vůbec pohybovat a když, tak jenom o holi. Užívala jsem spoustu léků, používala masti, chodila na obstřiky, ale nic nezabíralo a když zabralo, tak jen na krátkou dobu. Minulý rok na jaře mi můj lékař sdělil, že budu muset podstoupit operaci (že mi tam dají nový kloub), že stav je už velmi špatný. S operací jsem byla smířena, ale nejbližší termín rok 2006. Ještě dlouhé čekání. Syn pátral na internetu, jestli nejsou další možnosti léčby a nalezl tam BioBeam 940. Byla jsem tak zoufalá, protože to byla strašná bolest, že jsem mu řekla, ať to objedná, i když to stálo 6 000 Kč. Přístroj nám do dvou dní přišel a já začala s používáním třikrát denně po 15 minutách. Musím vám říct, že jsem opravdu po dlouhé době začala být zase usměvavá, neboť asi po 6 aplikacích bolest značně ustoupila a já se mohla začít alespoň trošku pohybovat. Asi po 14 dnech, kdy jsem pravidelně každý den prováděla léčbu, jsem byla ve stádiu, kdy jsem o bolesti téměř nevěděla. Dnes přístroj používám, pouze pokud začínám pociťovat bolest. Když jsem byla na kontrole, můj lékař byl překvapen výrazně zlepšeným stavem. Tímto bych vám chtěla velmi poděkovat a říct, že Biobeam 940 nemá hodnotu 6 000 Kč, ale hodnotu, která nejde vyčíslit. Jsem šťastná, že nemusím prožívat celé dny s bolestí a slzami v očích."

Vzhledem k výše zmíněným zkušenostem lze BioBeam 940 rozhodně doporučit, obzvlášť když je nyní k mání s 12% slevou.

Zdroj: hodnocení zákazníků  ProZdravi 

Diskusní téma: Moderní přístroj BioBeam skvěle působí na bolest kolen. Ohlasy zákazníků to jen potvrzují

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek